woensdag 30 januari 2019

VIOLEN EN VLINDERS


De mail kwam binnen waarin de nieuwste stencils van Mery in stonden.
En ik dacht ja dit gaat het worden.
Ik ga hier mijn 2 favorieten op gebruiken.
Want dat de violencirkel favoriet zou worden was direct bekend bij mij.
Maar ook de bloemen hart blijft geweldig.
Deze heb ik aan de voorkant van de kaart verwerkt.


En zie hier!!!
Aan de binnen kant van de kaart de violen cirkel en de vlinder cirkel.
Zo leuk om deze 2 in elkaar te zien.
Het prachtige design papier is van Joy! Vintage Soul 6011/0568.


Bij deze kaart zitten er aan de zijkant meerdere lagen.
Hier kun je de prachtige randen van Mery's op gebruiken.
Aan de rechterkant de violen golf border 6002/1215


De bottles blijven prachtig.
Op design papier gestempeld en stansen.
Ik heb ze hier opgebold en met foamtape opgeplakt.


Tja vlinders.
Ze blijven mooi.


Aan de linkerkant.
Uit design papier klavertje vier uitgestanst.
En daar lieveheersbeestjes op geplakt.


Hier zien jullie de gehele kaart open.
In het midden heb ik een label gemaakt.
Deze kun je in de kaart stoppen.
Je eigen tekst kun je hier op kwijt.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.
En wil jullie bedanken voor het bezoekje aan mijn blog.



Mijn gebruikte materialen zijn:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...