vrijdag 15 februari 2019

HARTJES KAART


Een lieve kaart met vlinders en hartjes.
Wie weet is deze wel voor valentijns dag!!
In mooie zachte kleuren paars.


De hartjes lijn aan de onderkant kun je ook uitsnijden.
De fans van Mery Cozijnsen hebben ze vast in huis.
Stencils waar een smal snijrandje bij zit.
Deze leg je tegen de mal met hartjes aan.
Plak het vast met craft tape en draai het door je machine.



En vlinders op de kaart.
Ik heb al eens gezegd vlinders doen het altijd goed.
En het klopt ook nog😊


Rechts boven aan de grote vlinders.
Deze heb ik uit design papier gesneden.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.
En wil jullie bedanken voor het bezoekje aan mijn blog.



Mijn gebruikte materialen zijn:

Mery's liefde/golfranden 6002/1165.


   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....