woensdag 23 januari 2019

VIOLEN KAART


Nieuw van Mery zijn de violen stencils.
Ik zelf ben al fan van haar vlinders in het rondje.
En nu violen in een rondje.
Helemaal het einde.


Ik heb het rondje eerst in wit uitgestanst.
Daarna in linnenkarton de kleur burgundy.


De golf border komt op deze manier weer tot zijn recht.
De burgundu kleur komt hier mooi door.
Rechts heb ik een strook gemaakt.
En heb hier een masking mal van Joy! gebruikt.


Hier zie je nog een keer geweldige randje met de violen.
Op de violen zit een drup Nuvo drops Eboney Black.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.
En wil jullie bedanken voor het bezoekje aan mijn blog.



Mijn gebruikte materialen zijn:



  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...