dinsdag 8 januari 2019

GEFELICITEERD


Deze kaart bestaat uit allemaal blokken.
En het ziet er toch wel geweldig uit.
De bovenste en onderste blokken komen naar voren.
De middelste gaat naar achteren.
Als je wil kun je de kaart dicht vouwen.
Dan krijg je een lange smalle kaart.


Hier heb ik een oude mal gebruikt van Mery's.
Maar het is zo sierlijk ik dacht die ga ik echt gebruiken.
Het plaatje heb ik ook met dezelfde stans uitgestanst.
Dan past het plaatje er precies in.


In deze hoek zie je lieveheersbeestjes.
Uit bruin kraft gestanst.
En de vleugels komen uit design papier.
Secret Garden 6011/0531.


In het midden heb ik de stempel gefeliciteerd van Mery's gebruikt.
En links een paar vlinders gestempeld.
Helemaal links de cirkels golf randen.
Ik heb van een andere mal alleen de lijn gebruikt.
Op deze manier krijg je onder de golf rand een mooi stippellijntje.


Links in de hoek heb ik de potjes van Mery's gebruikt.
Deze heb ik opgebold en met foam tape opgeplakt.
De bloemetjes met aardbeien staat er super leuk bij.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.
En wil jullie bedanken voor het bezoekje aan mijn blog.



Mijn gebruikte materialen zijn:

Mery's cirkel-golfranden 6002/0996.
Mery's Frames 6002/1076.
Mery's kwartcirkel basis 6002/1159.
Mery's kwartcirkel randen 6002/1160.
Mery's welkom 6410/0478.
Mery's vlinders 6004/0032.
Mery's aardbeien 6004/0019.
Mery's flessen/bottles 6004/0030.
Paperpack Secret Garden 6011/0531.
Kraftpapier bruin 
Kraftpapier wit 8089/0231.
Hoekje brons.

    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...