dinsdag 11 december 2018

VAN HARTE LAVENDEL


 

Een prachtige lavendel kaart.
De kleur paars is een kleur die goed bij me past.
Het ziet er allemaal zo vrolijk uit.
En naast het plaatje de lieve hartjes van mery's.


Onderaan de kaart bloemen van mery's.
Ik heb diverse snijstencils door elkaar gebruikt.
Dat ziet er wel zo leuk uit.


Boven aan de kaart een leuke tekst.
Deze heb ik op een ellips van Mery's gestempeld.
Een beetje opbollen.
Dan met een lijmpistool er lijm achter doen.
Dan blijft dit ook bol staan.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.
En bedank jullie voor het bezoekje aan mijn blog.



Mijn gebruikte materialen zijn:


    





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...