dinsdag 6 september 2022

Fijne Feestdagen

 Hallo lieve bloglezers.


Vandaag deze kaart van mij.
Heb jij dat nou ook wel eens dat je spulletjes meeneemt op vakantie.
Je denkt daar ga ik mee beginnen dat is mooi papier.
En dan blijkt dat er bij het papier een half project inzit.


Nou dat was bij mij wel het geval.
En dit project heb ik afgemaakt en een mooie kerstkaart is eruit gekomen.
Het design papier is van Maja Design Winter is Coming.
Ik heb het kleine blokje gebruikt maar ook het scrapformaat.


Voor op de kaart heb ik uit glitter papier de tekst fijne feestdagen gestanst.
Dit op bordeaux linnen karton geplakt.
Er langs geknipt en opgeplakt.


Onderaan een mooie grote kerstbloem.
Deze poinsettia is van CraftEmotions.


Daarna kun je de kaart nog openen.
Aan de rechterkant je ziet ze al tevoorschijn komen.
Kerstballen.
Deze van CraftEmotions kun je zelf bepalen wat er boven op het rondje komt.
Zo heb je steeds andere kerstballen.
En het mooie is dat deze mal nu te koop is met 40% korting.
Zolang de voorraad strekt.


Hier zie je de hele binnen kant van de kaart.
In het midden zit een waterval.
Maar daar zie je straks meer foto's van.


Aan de linkerkant heb ik een label geplaatst.


Deze label heb ik een tafereeltje gemaakt.
Kerstbomen met hertjes.
Het sneeuw op de kerstbomen heb ik met een pentart pen erop gemaakt.


Hier zie je de kerstballen nog een keer.


Bij Maja Design zit onderaan de scrapvellen altijd een tekst.
Deze rand tekst snij ik er altijd als 1e af. Want je kunt ze goed gebruiken.
En aan de achterkant staat toch de streepjes code.
Een tekst van zo'n vel heb ik op het 1e kaartje geplakt.


Daarna heb ik teksten gestempeld met een stempel van Marianne Design.
En daar staan zulke geweldige kerstteksten op.
Hier staat Winterpret.


Bij deze staat de beste kerstwensen voor de liefste mensen.


En deze laatste staat van oud naar nieuw.
Dus je ziet bij ons in de winkel is op dit moment al zoveel kerst.
Dat je er een prachtige kaart mee kunt maken.

Dank je wel voor het lezen van mijn bericht.
Hieronder kun je zien waar ik mee gewerkt heb.

Met creatieve groetjes
Anneke.
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.











 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...