zondag 28 augustus 2022

En nu ben je 18!!

 

Deze kaart heb ik gemaakt voor Kaartjes Inspiratie Challenge.
Het is een bingo kaart deze keer.
Hieronder zie je de bingo kaart en daar mag je uit kiezen.
Een rechte lijn van links naar rechts.
Of een schuine lijn.
Dat wat jij leuk vindt.
Ik heb gekozen voor Lint - Wit - Tekst.

Dit is mijn kaart geworden.
Het idee zag ik voorbij komen op internet.
De kaart is gemaakt met het Maja Design Sofiero Collection


De basis van de kaart is gemaakt met karton van CraftEmotions.
Krijtwit. Dit is dus mijn 1e deel van de bingo.


Boven op heb ik bloemen gemaakt van Foam.
Deze zijn gekleurd met Versamagic Aspen Miste en Malted Mauve.
Daaronder een strikje. Dat is mijn 2e van de Bingo.
Dit Organza lint heeft een randje satijn.
Dat vindt ik zo chic.


En bovenaan heb ik een tekst geplaatst.
Deze tekst is van Marianne Design CS1087.
En dan heb ik Bingo.
Tekst is de 3e.


Op de banner heb ik de leeftijd geplakt.
Dit heb ik met een stencil van Studio Light gemaakt.
Deze banner zit vast met een magneetje.


Aan de binnen kant heb ik ook tekst gestempeld.
Dit is met een stempel van CraftEmotions.
Zo leuk al deze losse woorden.

   

Hier zie je de tekst van dicht bij.


En dit is de kaart als deze helemaal open is.
Een beetje kaal zul je wel denken.
Maar er komen nog foto´s op.
Alleen duurt het nog een kleine week voordat deze dame 18 is.
Dus de foto´s heb ik er even niet opgeplakt.

Doe jij mee met deze Challenge?
Hobbyshop Veldmaat is sponsor van deze challenge.
En wij zullen een mooi pakketje bij elkaar zoeken.
Klik HIER om naar de facebook te gaan van kaartjes inspiratie te gaan.
Klik HIER om naar kaartjes inspiratie blogger te gaan.
Het lijkt me leuk om jullie bingo kaarten daar weer te zien.

Dank je wel voor het lezen van mijn blogbericht.
Met lieve groetjes
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



 




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...