dinsdag 20 september 2022

Doosje Hiep Hiep Hoera

 Vandaag laat ik jullie een doosje zien.

Zoals jullie wel weten hebben wij deze maand een challenge op onze blogger pagina.
Of je doet mee via onze facebookgroep.

De challenge is 

Maak een zakje of doosje waar een cadeautje in kan.


Hier zien jullie mijn doosje.
Deze heb ik gemaakt met design papier van Maja Design.
Bohemian Harmony.


Op het doosje heb ik een rondje gestanst met een mal van CraftEmotions.
Deze mal heeft een prachtige pearl rand.
De tekst is van Marianne Design.


De bloemen zijn gemaakt met het design papier.
Ik heb er bij beide meeldraden door gedaan.


Als het doosje open doet.
Dan springt er een klein envelopje omhoog.
In dit envelopje kun je geld doen als cadeau.
Maar een cadeau kaart kan natuurlijk ook.


Ik hoop dat je het een beetje goed kunt zien op deze foto.
Maar over de lengte van het envelopje heb ik een trapeze gemaakt.
Deze trapeze zit aan beide kanten.
Daardoor kun je het in het doosje stoppen en springt het omhoog,
zodra je het open doet.
Dat is toch een leuk cadeautje??


Ik vindt het een super leuk idee.
Mocht je graag de afmetingen willen hebben van dit doosje.
Stuur dan een mail naar info@hobbyshopveldmaat.nl

Wil je graag mee doen met de challenge klik dan HIER!

Dank je wel voor het lezen van mijn blogbericht.
En tot mijn volgende creatie.
Met creatieve groeten
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...