dinsdag 21 juni 2022

Een Bloemetje Voor Jou!

 Voor deze creatie heb ik met het prachtige papier Lady's Diary gewerkt.

De kleuren zijn zo mooi van dit blokje.
Deze leuke verrassingskaart heb ik ermee gemaakt.


De kaart is gemaakt met donker blauw linnen karton.
Dat is toch ook 1 van mijn favoriete kleuren.


Het rondje is gestanst met een mal van CraftEmotions.
Die is zo gaaf.
De tekst is een stempel van Marianne Design.
Tegenwoordig heeft zij zoveel mooie tekst stempels.
Je kunt er niet genoeg van krijgen.


Wij hadden al gezegd dat wij heel chic organza band hebben.
Dit band is afgezet met een stukje satijn.
Je kunt er heel gemakkelijk een strik van maken.


Aan de binnen kant kun je niet zo heel veel plakken want dan gaat de kaart niet zo mooi dicht.
Maar helemaal niks in het midden plakken, dat zag ik ook nog niet zo zitten.
Ik heb er bloemen op geplakt. 


   


Aan de linkerkant van de kaart heb ik een label houder gemaakt.
Die golf rand doet het geweldig.
En daar kun je dan een cadeau bon achter stoppen.
Binnen in 3 verschillende bloemen.
De bladeren heb ik met het groen van het design papier gesneden.
Aan de rechterkant de tekst een bloemetje voor jou.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
En tot een volgende creatie.

Lieve groetjes van 
Anneke.
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl

Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...