dinsdag 7 juni 2022

Time Obsession

 Vandaag laat ik jullie mijn creatie zien.

Op maandag middag maken mijn moeder en ik vaak samen kaarten.
De ene keer omdat wij een workshop willen voorbereiden.
De andere keer omdat we ergens een leuk idee hebben gezien.
Deze keer had mijn moeder een leuk idee gezien en zijn we daar mee aan het werk gegaan. 


En het design papier Time Obsession had ik er nog liggen.
Dit nieuwe papier is helemaal mijn kleur.
Dus ik dacht deze gaat het worden.


Zoals je wel ziet zit er een banner om deze kaart.
Boven op gefeliciteerd.
Dit heb ik gedaan met de nieuwe mal van CraftEmotions.
Zo handig dat je deze mal met inkt kunt bewerken.
Daarna leg je deze op het papier. Snij je het door de stansmachine.
Het papier is gesneden en er zit inkt op.

Hier zie je de tekst nog beter.
De inkt is van versafine.


Doe je de kaart open dan zie je dit.
Zo grappig de zijkant van de kaart.
De mooie grillige vorm.


Aan de rechterkant met deze vorm is een pocket gemaakt.
En daar zit een label achter.
Ik heb de grunge rechthoek van CraftEmotions hiervoor gebruikt.
De label staat nog niks op, dat kan nog als ik weet voor wie deze is.


Als je de rechter kant open doet.
Dan is dit de kaart die helemaal open is.


In het midden heb ik een stukje gemaakt waar je labels in kunt stoppen.
De labels zijn niet zo heel erg groot, maar dat mag de pret niet drukken.

     

In het design papier zitten grote plaatjes.
Deze kun je zo uitsnijden dat ze precies passen.
En hoe gaaf zien deze plaatjes er wel niet uit.


Het design papier hier is ingesneden.
En daarna met tape op het zwarte cardstock geplakt.
Op deze manier kunnen de labels erin gestopt worden.


Achter de houder met de labels is een recht stuk geplakt.
Deze is achter het design papier geplakt.
Zodat het open blijft en er een label achter gestoken kan worden.


Hier zie je al mijn labels die ik gemaakt heb.
Het papier is echt helemaal geweldig!!

Met creatieve groetjes Anneke.
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...