dinsdag 5 juli 2022

Beterschap

  Hallo Allemaal.

Beterschap kaarten deze heb je ook nodig.
En wat is er leuker dan om een grappige kaart te maken.
Zodat je de mensen opfleurt.

En een tijd geleden was Ria Lansink van Dutch Doobadoo in mijn winkel.
En zij gaf uitleg over hoe je gezichten maakt met de mallen.
Dat heeft me lekker gemaakt en samen met mijn moeder zijn we begonnen.
Uiteraard stond deze mooie kikker al heel lang op ons verlanglijstje.
Dus zijn we gestart.


De kikker op een jampot.
In de pot kun je ook fruit stoppen.
Dat vindt de patiënt vast fijn en knappen ze zeker van op.
Beide zijn gemaakt met mallen van Dutch Doobadoo.
Dutch Doobadoo Card Art Built up Kikker 470.713.875


Het gezichtje maken was leuk werk.
Wij hebben ervoor gekozen om oogjes erop te plakken.
Deze wiebelen dus dat is ook erg grappig.


De pootjes was even goed bekijken hoe deze in elkaar zat.
Maar als je dat eenmaal gevonden hebt dan komt alles goed.


Ik heb ervan genoten om met de build up te werken.
En wie weet doe ik dat nog wel een keer.

Dank je wel voor het lezen van mijn bericht.
En tot de volgende creatie.

Met lieve groetjes 
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...