zaterdag 19 februari 2022

Reminder Challenge Februari

Op mijn blog Hobbyshop Veldmaat organiseren wij iedere maand een challenge.
Per maand maak je kans op een hobby pakket met een winkel waarde van 15 euro.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge.

Deze maand is maak een kaart voor valentijn.
Nu is valentijn dag geweest maar een kaart maken met lieve groetjes kan altijd.

Wisten jullie dat als je iedere maand mee doet met de challenge.
Je aan het eind van het jaar kans maakt op een shop tegoed van € 25,00

Hieronder mijn kaart.


Het design papier is van Dutch Doobadoo Berry Sweet.
En zoals jullie wel zien heb ik er een schudkaart van gemaakt.
Deze hebben wij ook een keer op de KreaDoe verkocht en dat was een groot succes!!


Tonic heeft de schud figuren ook in hartjes.
Dus dat kwam goed uit voor deze challenge.
Met een mal van CraftEmotions 115633/0441 heb ik allemaal kleine hartjes gestanst.
En omdat er veel in de mal zitten hoef je niet zo vaak te stansen.
Het plastic heb ik anti statisch gekregen met een doekje van Nellie Snellen.


En de mal van Marianne Design LR0747 is prachtig.
De grote vlinder heb ik gebruikt.


En uiteraard hoort er een lieve tekst op de kaart.


En op de kaart een prachtige bloem.
De kersenbloesem van Craft&You is een prachtige bloemen mal.
De randen heb ik bruin aangezet met distress inkt.


Heb je nog niet meegedaan met onze challenge.
Het kan nog de maand is nog niet voorbij.
Je kan deelnemen via het blog of via onze facebook groep.
Klik HIER voor de blog.
Klik HIER voor facebook.

Dit was mijn creatie voor vandaag.
Leuk dat je mijn bericht hebt gelezen.

Met creatieve groeten Anneke
DT llid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

















1 opmerking:

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....