dinsdag 8 maart 2022

Samen Creatief #23

 Vandaag mocht ik de samen creatief geven.
Ik heb deze met veel plezier gegeven aan jullie.
Ik hoop dat jullie ook genoten hebben en de creatie met plezier gaan maken.
Hier mijn uitwerking.


Aan de voorkant heb ik een breed lint gebruikt.
Aan de zijkant zit hier ijzer dus je kunt dit vormen en dan blijft het staan.
Het design papier wat ik heb gebruikt is een oudje van Maja Design.
Dit papier blijf ik toch mooi vinden.


Boven op bloemen gemaakt met flower foam wit.
Deze heb ik gekleurd met memento versa magic.


Al zeg ik het zelf ze zijn me aardig gelukt.


De tekst die ik gebruikt heb is van Marianne Desing CS1050.


Hier de binnen kant van het doosje.
Ook hier een leuke tekst van Marianne Design.
Het vierkantje is gesneden met een mal van CraftEmotions.


Hier zie je de tekst nog beter.


En dan uiteindelijk de thee zakjes.
Achter de thee zakjes zou je ook nog b.v. geld kunnen stoppen.
Of een cadeau kaart.

Hop je nog naar Hobbyshop Veldmaat?
Laat ook daar een leuke reactie achter en maak kans op een shop tegoed van 10 euro.
Heel veel succes met hoppen.
Klik HIER om naar Hobbyshop Veldmaat te gaan.

Met creatieve groetjes
Anneke Bouwmeesters-de Mönnink.


5 opmerkingen:

  1. Prachtig Anneke. Ik heb niet kunnen kijken vanwege de drukte. Maar zal zeker eens terugkijken. Dit is een leuk projectje om kado te doen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Anneke....ik ga zeker terugkijken en het proberen te maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie creatie heb je gemaakt. Prachtige foam bloemen ook op verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook een hele mooi creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi !! Mooi papier !!
    Groetjes,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...