dinsdag 1 februari 2022

Een bloemetje voor jou

  Een beetje later dan normaal maar hier is dan toch een creatie van mij.

Ik heb gebruik gemaakt van het design papier Vintage Flowers 6011/0649


En dit is mij kaart geworden.
Al zeg ik het zelf is me wel goed gelukt.


Ik had graag bloemen willen maken van flower foam.
Maar dacht je dat ik mijn foam kon vinden?
Hebben jullie dat ook wel eens? Je weet dat je het hebt maar waar??
Dus heb ik gebruik gemaakt van kant en klare bloemen.
Deze zijn van het merk Floral en zijn super mooi.


Op het rondje in het midden heb ik een tekst gebruikt van Marianne Design.
Dit is de CS1050.
De rondjes heb ik met de cirkelsnijder van CraftEmotions gemaakt.


Aan de rechterkant nog een vlinder van CraftEmotions.
Deze blijft wel een favoriet bij mij.
De mal bestaat uit 2 delen.
Een onderkant en bovenkant.
Ik heb donker blauw linnen karton gebruikt en desig papier erop.
Op het lijfje van de vlinder heb Nuvo crystal drops gebruikt.
De kleur raspberry pink.

Bedankt voor het lezen van mijn blog.
En tot de volgende creatie.

Met creatieve groeten
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Ik denk dat we allemaal regelmatig wat niet kunnen vinden... je hebt het goed opgelost
    Mwt deze mooie bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anneke, en ja hoor is heel herkenbaar.
    En nu met mijn hobbykamer inpakken kwam ik ook nog wat tegen waarvan ik dacht ojaaaa.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Anneke. Mooi met het donkere papier erbij voor een beetje pit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....