dinsdag 28 december 2021

Label Mixed Media

Vandaag ben ik helemaal out of the box gegaan.
Mixed Media vindt ik super leuk.
Maar blijf het nog steeds een beetje eng vinden.

Vandaag laat ik jullie een label zien gemaakt uit ribbelkarton van Joy! Crafts.


Dit is hem geworden.
Het plaatje komt van een knipvel van Jolanda de Ronde.


Het ribbelkarton heb ik eerst met gesso wit gemaakt.
Daardoor komen de kleuren mooier tot zijn recht.
Daarover heb ik met een masking mal gewerkt en pasta van cadence.
Over de pasta en witte gesso heb ik alles zwart gemaakt.
Nadat het zwart erop zat ben ik er weer met witte gesso lichtjes overheen gegaan.
Dan komt het witte van de pasta er ook weer door.


Hier zie je allemaal spijkers. Dit is grijsbord van Pronty.
Deze heb ik zwart gemaakt met gesso en op de label geplakt.
Het is net of ze naar beneden vallen.


Boven op allemaal rondjes met een schroef gat.
Op de label heb ik nog met blauwe vloeibare verf gewerkt.
En als allerlaatste ben ik met gilding paint zachtje overal overheen gegaan.
Daardoor komt alles nog beter uit en lijkt het allemaal niet zo donker.

Dit is mijn creatie voor vandaag.
Bedankt voor het lezen van mijn blog bericht.
Tot de volgende creatie.

Met creatieve groeten
Anneke

Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...