dinsdag 4 januari 2022

Vandaag zetten we jou in het zonnetje

 Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien.

En het nieuwe Maja Design is uitgekomen en wat een prachtige lijn aan papier is dit weer.

Bohemian Harmony. 



Ik heb met de mal van Dutch Doobadoo Arabia 470.784.058 deze kaart mee gemaakt.
Uit krijtwit kraft papier heb ik de ondergrond gemaakt.
En met de 2e lijn het design papier.


Dit is de linkerkant van de kaart.
Ik heb hier een bloem geplakt. Deze is gemaakt met flower foam.
De mixed up tape heb ik uit design papier gestanst.
Dit zijn 4 scrap bladen die passen perfect bij de nieuwe lijn van Maja Design.
Boho Amazonite is de naam.


Weten jullie nog dat Bianca een live heeft gedaan om flower foam bloemen te maken?
Deze heb ik opnieuw bekeken en ermee aan de slag gegaan.
Zo handig dat je altijd een filmpje opnieuw kunt bekijken.


Dit is het filmpje. 


Aan de rechterkant heb ik vlinder geplakt.
Deze komen van een mal van CraftEmotions.


Zo leuk om altijd die dubbele vlinder te maken.


In het midden zitten 2 labels.
Deze labels steken achter het design papier.
Dit is gedaan met een mal van CraftEmotions Planner B.
Daar zitten mallen bij waarmee je een gat kunt maken in je design papier.
Met de mal heb ik uit het amazonite papier een randje gemaakt.
En deze net onder de rand geplakt. Dat geeft toch een mooi effect.


1 label was niet genoeg dacht ik.
Ik heb er 2 ingedaan.


Op de label heb gestempeld met de nieuwe stempel van Marianne Design CS1087.
Wat een leuke teksten zitten daar toch op.

Dit is mijn creatie voor vandaag.
Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Tot de volgende creatie.

Met creatieve groeten
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

1 opmerking:

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...