dinsdag 21 december 2021

Kerst Box

Ieder jaar probeer ik voor mijn moeder een speciale kaart te maken.

En nu zag ik in de mutsen club een prachtig voorbeeld.

En helemaal toen er een dame was die hem in een kerstuitvoering heeft gemaakt.

Ik dacht dat ga ik doen voor mijn moeder.

Dit is het geworden.


En dat tussen de kerstkaarten voor mijn gehele team door.
Is het mij toch aardig gelukt dacht ik zo.
Wat leuk was dit om te maken. 
Bianca bedankt voor dit super leuke model.
Ik heb gebruik gemaakt van het design papier Craft OClock Snowy Winterland.
Hierbij is ook een setje met extra's om uit te knippen.
Hier heb ik de losse onderdelen ermee uitgeknipt.


De onderkant heb ik schuin uitgesneden.
En onderaan heb ik fijne feestdagen uit glitter papier gesneden.
Deze mal is van CraftEmotions 115633/0022


Binnen in balletjes met een beetje glitter.
En de dieren komt uit de extra's to cut.
Ik heb deze met een lijmpistool erin geplakt.


Boven op heb ik gestanste bloemen geplakt uit het design papier.
Maar ook bloemen die uit het extra setje komt.


Maar heb er ook een paar kant en klare bloemen tussen geplakt.


Ook zit er in het setje sterren.

Dit is mijn creatie voor vandaag.
Bedankt voor het lezen van mijn blog bericht.
Tot de volgende creatie.

Met creatieve groeten
Anneke.
DT lig en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt Anneke. Leuk die sneeuwballetjes erin en die extra dieren. Ook de bovenkant is een plaatje, heel mooi gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt erg mooi geworden Anneke, en fijn dat je er nog tijd voor gevonden heb!
    Vond je kerstkaart trouwens ook erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk hoor dat ik nu wat meer kan doen. Wil het graag zo houden ook :) Dank je wel voor je compliment

      Verwijderen

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....