dinsdag 20 juli 2021

Rietjes Kaart

 Vandaag laat ik jullie mijn creatie zien.

Ik ben met inkt en masking mallen aan het werk gegaan.
Het voorbeeld gezien op internet en ik vond hem zo leuk,
dat ik dacht ik ga ermee aan het werk.


Rietjes kun je overal kopen en in de meest vrolijke kleuren.
Ik ben op blauw gegaan en samen met zwart komt dit geweldig uit.


Ik heb een bloem uitgestanst en deze bewerkt met blauwe distress inkt.
Dit heb ik gedaan met een borsteltje van Nellie Snellen.
Die zijn zo handig. 
Ik ben begonnen aan de rand van de bloem en langzaam aan naar binnen gewerkt.


De uitgestanste bloem heb op de kaart geplakt met kant en klare bloemen.
In de winkel hebben wij ze in verschillende maten en kleuren.
Ze zijn handig maar ook heel erg leuk.


In de hoeken heb ik gewerkt met een masking mal.
Net zolang dat ik dacht dit vind ik mooi.
Wisten jullie dat wij heel erg veel masking mallen te koop hebben?


Rechts in de hoek ook met een masking mal gewerkt.


En met de hand heb ik gestempeld her en der.
Dat geeft een super effect.
De randen van de kaart heb ik blauw aangezet.

Dit was mijn creatie voor vandaag.
Dank je wel voor het lezen van mijn blog bericht.
Ik wens jou een fijne dag.

Creatieve groetjes van Anneke

1 opmerking:

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...