dinsdag 3 augustus 2021

Samen Creatief #16

 Deze samen creatief is gegeven door Rikie.
En het is toch wel knap om zelf een hele eigen creatie te bedenken.
Dat heeft ze toch maar goed gedaan.
Een leuke creatie is het ook nog eens.
Dit heb ik er van gemaakt.


Ik heb Maja Design Denim and Girls gebruikt.
Prachtige kleuren heeft dit papier en een fijn patroon.
Ik ben er helemaal gek van.
Boven aan een tekst van CraftEmotions 130501/1318.
De bloemen zijn nieuw in ons assortiment.
Dus dan moet je ze ook gebruiken he!


De tekst past precies op de mal CraftEmotions 115633/0521.
Zo leuk dat je stempels met mallen kunt combineren.


Hier zie je de bloemen nog een keer.
Het blauwe blad is mooi omdat deze zo open is.
De ballonnen heb ik samen gebonden met een wax touwtje.


Als je het geheel opent dan is dit het 1e wat je ziet.
De mal van Dutch Doobadoo 470.713.210 is gebruikt voor de label.


Hier de volgende label houder.
Ook voor de kleinere labels heb ik de Dutch Doobadoo mal gebruikt.
De plaatjes die in het design papier zitten zijn zo super leuk.


En de laatste label houder.
De pijlen wijzen naar de label die erin zit.


Hier de 1e label.
Ik heb een plaatje gebruikt die bij in het design papier zit.
De tekst van CraftEmotions is zo leuk, omdat je dit zelf kunt combineren.
Je maakt de teksten zoals jij dat graag wil.

                                      

De kleine labels die in het midden zitten van de kaart.


Hier mijn laatste label.
Ik heb er een vlaggenlijn opgemaakt.
En letters uit donker blauw linnen karton gesneden.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Doe je mee met de bloghop dan vinden wij dit heel erg leuk.
Hop ook nog even door naar Hobbyshop Veldmaat.
Laat ook hier een reactie achter om kans te maken op 10 euro shop tegoed.
Heel veel plezier met hoppen en succes met winnen!!
Hop HIER naar de Hobbyshop Veldmaat.

Creatieve groetjes van 
Anneke














14 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gedaan. Die vlaggenlijn past er zo goed bij.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Christa. Ik hoop dat je genoten hebt van onze samen creatief

      Verwijderen
  2. Heel mooi geworden Anneke. Prachtig designpapier. Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze ook weer mooi! Ik kreeg al een mailtje met de aankondiging en de benodigdheden. Wie weet waag ik me er ook wel aan. Je hebt heel mooi papier gekozen en het redelijk rustig gehouden, waardoor je goed ziet hoe het in elkaar zit. Echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook super geworden Anneke, met heel mooi papier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi mapje en dit Maja papier is zo mooi. Mooie vorm labels heb je erin zitten. De vlaggenlijn ziet er super gaaf uit op het mooie designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Anneke, prachtige papierlijn heb je gebruikt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi en prachtig Designpapier. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie heb je gemaakt met de enveloppen Anneke.
    Ook in deze kleuren en het DP is het een mooie uitvoering.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook leuk!
    Grappige teksten erop.
    Mooi designpapier.
    Je moeder heeft een gave creatie gemaakt.
    Jullie hebben een ieder een hele mooie uitwerking erop gemaakt
    heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat mooi Anneke. Ik ben ook gek op deze lijn van Maja. En wat een leuke bloemen, ben ik net te vroeg in je winkel geweest, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Anneke dat jij er weer je hele eigen draai aan hebt gegeven. Heel erg leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....