dinsdag 13 juli 2021

Samen Creatief #15

 Vandaag was het de beurt aan Debby voor de samen creatief.
En Debby is gek op albumpjes maken en dat deed ze super goed vanavond.
En een leuk mini albumpje is het geworden zeg!
Ook leuk om te zien hoe je Dutch Doobadoo op meerdere manieren kunt gebruiken.

Top gedaan Debby!
Hier is mijn creatie.


Ik heb gebruik gemaakt van het design papier Craft O Clock Summer Flowers.
En wat een vrolijk papier is dit toch.
Bij dit papier is ook een junk journal set. 
En daar zitten allemaal verschillende bloemen in.
Maar ook tag houders etc. 
En met het papier past dit perfect bij elkaar.

Hier zie je de bloemen en bladeren die uit het junk journal set heb geknipt.


Mijn eerste 2 pagina's.
De kleuren zoals je wel ziet zijn prachtig.


De flesjes heb ik uitgeknipt.
Beetje opgebold en met een lijm pistool opgeplakt.


En zo leuk de kleine tag houder in het midden.
Ik heb een kaartje erin gedaan met bloemen design.
De bloemen in dit design papier zijn gewoon prachtig.


Achterkant van de tag.

 

Achter de tag houder de volgende pagina.
Hier heb ik ook een tag houder opgeplakt.
En deze komt uit de junk journal set.


Zo ook de vlinders.


De volgende 2 pagina's.
Daar waar ook het envelopje op zit.
Geweldig idee.


Aan de linkerkant heb een strikje geplakt.
Deze komt ook uit het junk journal set.
Je kunt hier zelf nog foto's bij plakken.


In het envelopje een klein kaartje.


De volgende 2 bladzijden.


Ik heb de klok uit papier geknipt.
En de tekst is van Pronty Jolanda de Ronde.


Het papier voor de tekst is met de nieuwe CraftEmotions mal gestanst.
Deze zijn geweldig met die gruny lijn.


De volgende 2 pagina's.


Aan de linkerkant een busje met prachtige bloemen.


Het busje heb ik er zo op geplakt dat je er nog iets achter kunt stoppen.
Hier heb ik blaadjes geknipt die de junk journal zitten.
Dus je ziet hoe veelzijdig deze junk journal van Craft O Clock is.


En de achterkant van mijn boekje.
Ik heb mijn boekje met ringen in een bruin tint aan elkaar gemaakt.
Deze ringen zijn van Joy! Crafts.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Doe je mee met de bloghop.
Hop HIER naar de blog van Bianca.
Laat bij mij (vind ik zeer zeker leuk :) ) een reactie achter en bij alle andere bloggen.
Heb je dit bij iedereen gedaan dan maak je kans op een shop tegoed van € 10,00
Heel veel plezier en succes met winnen.

Creatieve Groetjes van 
Anneke.






























15 opmerkingen:

  1. Dit moet een flink3 klus geweest zijn, maar het resultaat is prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi geworden. Ook zulk mooi papier gebruikt, wordt het een vrolijk geheel van. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi eind resultaat anneke. Erg vrolijk kleurrijk papier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je tof gedaan, papier is ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,
    wat een geweldig mooi album heb je gemakt. Bloemen en vlinders, supermooi.
    De kleuren vind ik helemaal passen bij dit seizoen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi papier heb je gebruikt, die kleuren 🤗. Jullie werken ook allemaal zo netjes, bij mij gaat er altijd van alles scheef. Maar ik ga het zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Anneke, mooi papier ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze creatie ook mooi….ook al van dat super mooie papier….
    Dit verdient weer een 👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw.... prachtig geworden en dat designpapier met het Junk Journaal !! Top gedaan. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi !! Leuk om te zien dat elk project weer anders is. Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke vrolijke uitvoering van deze Samen Creatief!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook jouw albumpje is een juweeltje Anneke...het papier en de leuke details komen er prachtig op uit...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit album is prachtig Anneke....zo mooi om te zien dat het papier zoveel doet....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....