zondag 9 april 2023

Cijfer op je kaart

 Wij zijn regelmatig sponsor van kaartjes inspiratie challenge.

Deze keer zijn wij de sponsor.
De challenge is gebruik een cijfer op je kaart.

Hieronder zie je mijn creatie.


Ik heb deze kaart voor mijn nichtje gemaakt.
Zij is laatst 20 jaar geworden.
Ze is dan ook geen tiener meer.
Ik heb donker blauw linnen karton gebruikt.
En het design papier is Craft OClock 


Tekst gefeliciteerd is altijd leuk erop.
De banner is van CraftEmotions.


Op de vierkanten heb ik bloemen geplakt.
Bloemen zijn gemaakt met design papier.
En de mal van Craft & You blijft mooi om daar je bloem mee te maken.


Hieronder ook gedaan.
Midden in de bloem heb ik 3 nuvo druppels gedaan.


Rechts boven in haar leeftijd.
De mal van CraftEmotions is prachtig hiervoor.
Je ziet het niet zo goed op de foto.
Maar er komen streepjes aan de zijkant van de cijfers.


Hier zie je de kaart als deze open staan.
De vierkantjes schuiven een beetje over elkaar heen.


En ja de vlinder van CraftEmotions.
Er is voor mij tot nu toe nog geen mooiere vlinder.

Doe jij mee met de challenge?
Mocht je winnen dan krijg je uiteraard een mooi prijsje van ons opgestuurd.
klik HIER om naar de challenge te gaan.

Met creatieve groetjes van Anneke.
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...