dinsdag 11 april 2023

Bloghop Samen Creatief #36

 Hallo Allemaal.

Vanavond mocht ik bij Hobbyshop Veldmaat Samen Creatief #36 geven.
Een kaart met een twist.


Dit is mijn samen creatief geworden die ik samen met mijn design team heb gemaakt.
Ik heb het papier van Maja Design gebruikt Autumn Poem.


Hier zie je mijn sluiting,
Zo grappig om dit met een touwtje te doen.


Aan de rechterkant heb ik bloemen gemaakt.
Deze zijn met de mal van Crealies gestanst.
Ook de blaadjes zijn van dit merk.


Hier zie je mijn binnenkant van de kaart.
Zoals je jullie wel hebben gezien zitten er 2 labels in.


Dit is de linker kant van de kaart.


In het midden zit een label in de houder.
Daar heb ik een tekst op gestempeld.
Maar die tekst zie je straks hieronder.


De tekst van CraftEmotions is zo leuk.
Want je kunt er allerlei zinnen mee maken zoals jij dit zelf wil,


Hier zie je kaart zodra het midden gedeelte geopend is,


Dit zijn de labels die in de kaart zitten.
En zoals je wel ziet de tekst op het kaartje links.
Dat is zo leuk dat je dit kunt doen met de stempel van CraftEmotions.
Ook dat het allemaal een andere vorm heeft, geeft een grappig detail.

Doen jullie mee me onze Samen Creatief?
Dan maak je kans op 10 euro shoptegoed.

Je kunt je creatie inleveren bij ons blogbericht, klik dan HIER.
Of in onze facebook groep, klik dan HIER.

Succes met het maken van mijn creatie.
Ik heb heel erg benieuwd hoe die van jullie er uit gaat zien.

Met creatieve groeten
Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle materialen die gebruikt zijn staan hieronder.
Klik op het plaatje en je komt bij het juiste artikel in onze webwinkel.






3 opmerkingen:

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....