zondag 29 januari 2023

Hartjes op je kaart

  Vandaag laat ik jullie een kaart zien.

Deze keer heb ik hartjes op je kaart gemaakt.
Hierbij heb ik gebruik gemaakt van design papier Special Day van Maja Design.


Ik zag deze kaart op internet en heb de maten aangepast.
Zodat het in cm is.
Hiervoor heb ik een mono papier gebruikt van Maja Design.
De maat is 28 cm breed en 14 cm hoog.
Je rilt op de lange kant op 7,5 cm. Aan beide kanten.
Dan zet je aan de rechter en linker kant, boven aan, een stipje op 2 cm.
Dan snij je de hoek af vanaf het stipje omhoog naar de rillijn.
Aan de onderkant zet je op de onderste lijn een stipje, vanaf rechts en links, op 2 cm.
En dan snij je een schuine kant af van stipje naar stipje.
Zie foto hieronder.



Ik heb om de kaart een banner gemaakt.
In het midden een strookje geplakt die onder aan het mono papier zit.
Daarop hartjes gestanst met een mal van CraftEmotions.


Een rondje uitgestanst met een tekst van Marianne Design.


Dit is de binnenkant van mijn kaart.
Het design papier van Maja Design is zo mooi!


Aan de linkerkant een plaatje geplakt.
Op de achtergrond een oude stans van Joy! Crafts.


Aan de binnen kant heb ik een label houder gemaakt.


Aan de linkerkant de pinnetjes van Marianne Design.
Deze oudjes blijven leuk om te gebruiken.


Hier een foto van de banner en mijn labels.
Deze kaart is tevens gemaakt voor de groep Kaartjes Inspiratie Challenge.
Deze groep sponsoren wij regelmatig.
Hier is de challenge gebruik hartjes op je kaart.
Ook jij kunt mee doen met deze challenge.
Klik HIER om naar de groep te gaan.

Dank je wel voor het lezen van mijn blog bericht.
Ik wens iedereen een fijne dag.

Met creatieve groetjes 
Anneke.
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webwinkel.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....