zaterdag 28 januari 2023

Challenge maak een kaart zoals de layout

  Goedemorgen.

Vandaag laat ik jullie mijn kaart van de challenge bij Hobbyshop Veldmaat zien.
De challenge is maak een kaart zoals de layout hieronder.


Dit is mijn kaart geworden.


Ik heb gebruik gemaakt van het design papier Craft OClock Vintage Chic.
En chic is dit papier zeker.


Onderaan heb ik een rondje gemaakt met een tekst van Marianne Design.
Aan de linkerkant was het naar mijn idee een beetje saai.
En Craft OClock heeft ook setjes met bloemen.
Deze zijn zo mooi. Ik heb ze uitgeknipt en op de kaart erbij geplakt.


Boven aan heb ik een vlaggenlijn gemaakt met een mal van CraftEmotions.
Het alfabet van CraftEmotions past er perfect op.


Zoals je op deze foto wel kunt zien, is het papier prachtig.


Hier zie je de tekst van dichtbij.

Jullie kunnen ook meedoen met onze challenge.
Maak een prachtige kaart aan de hand van de layout.
Lever jou creatie hieronder in of ga naar onze facebook groep.
En zet jou foto in het juiste album.

Je maakt dan kans op een shoptegoed van € 10,00.
Heel veel succes en je kunt jou creatie inleveren tot en met 31 Januari.

Met creatieve groetjes 
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....