dinsdag 1 november 2022

Warme Kerstwensen

  

Vandaag een kerstkaart van mij.
En ik heb de kaart gemaakt met de nieuwe slimline mal van CraftEmotions.
Een prachtige mal die gelijk streepjes op je papier maakt.
Een mooi detail effect.

Ik heb ook de poezen van Marianne Design gebruikt.
Deze zit in de mok met chocolade melk.
Het liefst eet hij de marshmallows die in de mok zitten.
En lekker dat hij ze vindt, zijn toch steekt al uit.


Onderaan een poes die zijn buikje vol heeft en erbij in slaap is gevallen.
Maar het spekje loslaten? Nee dat doet hij niet.
Prachtig hoe je met 1 mal verschillende poezen kunt maken.


Boven aan heb warme kerstwensen gestempeld.
Want ja warme chocolademelk dan geef je toch ook warme kerstwensen.


Het design papier is van Dutch Doobadoo.
De poezen heb ik gemaakt met papier van Studio Light.
Dit is een klein blokje met heel veel kleuren roze tot heel donker bruin,
en alle kleuren wat er aan bruintinten maar is.
Het formaat is klein en smal zodat je deze precies op een smal snijmachine kunt leggen.
Want meestal heb je kleine onderdelen voor deze dieren.
Dan is een klein papiertje super handig.

Dank je wel voor het lezen van mijn blogbericht.
En ik wens jou een fijne dag.

Met creatieve groetjes
Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....