zondag 13 november 2022

Condoleance

  Kaartjes inspiratie challenge is een groep die wij regelmatig sponsoren.

In deze groep is de challenge deze keer Condoleance.
Ik heb de volgende kaart gemaakt.


De kaart is gekleurd met Disress inkt antiek linnen.
Vanaf de zijkant van de kaart naar het midden.
De kaart is gemaakt met krijtwit kraft papier.
Afmeting van de kaart is 19 x 10 cm.
Op het krijtwit is zwart geplakt.



Wist je dat op krijtwit kraft papier van CraftEmotions fantastisch kunt stempelen?
En ook met inkt op kunt werken.
De achtergrond is bewerkt met een masking mal van Marianne Design.
Met distress ink antiek linnen ben ik meerder malen over de masking mal gegaan.
Zodat de kleur steeds donkerder is geworden.
Daarna gestempeld met Versafine zwart.
Een prachtige bloem van Marianne Design.



Hier een tekst op gestempeld.
De tekst is een stempel van CraftEmotions.


En een prachtige vlinder aan de bovenkant van de kaart.
Samen met het randje is deze stempel van Studio Light.

Wil je graag mee doen met deze challenge.
Klik dan HIER.

Met creatieve groetjes van Anneke.
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...