zaterdag 24 april 2021

Reminder Challenge April.

  Iedere maand organiseren wij een challenge.

Deze maand is de challenge gebruik een mask mal op een label.

Ik  mag jullie mijn voorbeeld vandaag laten zien.


Ik heb gebruik gemaakt van een label mal van Crealies.
Het design papier is van Craft O Clock Plum in Chocolate.



Boven aan heb ik gewerkt met een masking mal van Cadence.
Deze mal heeft allemaal geschreven tekst en bolletjes.
Ik heb dit opgezet met distress inkt Dusty Concord.
Het is misschien niet zo heel goed te zien.
Maar het lijkt nu net of het bij het desing papier hoort.
De 18 is van chipboard van Pronty.
Dit heb ik eerst met Cadence gesso wit gemaakt.
Daarna ben ik er met Cadence distress paste rusty brown over gegaan.
Met deze paste heb ik ook de randen van de label bewerkt.


Hier een foto iets dichter bij.


Tekst stickers van Jolande de Ronde zijn ook erg leuk om te gebruiken.



In het design papier zitten prachtige bloemen, zoals je hier ziet.
En links onder in, de bolletjes, is van de mask mal.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn creatie.
Bedankt voor het lezen van mijn blog en een heel fijn weekend.

Creatieve groetjes van 
Anneke.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.







4 opmerkingen:

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...