dinsdag 13 april 2021

Een kaart vol knuffels

 Vandaag laat ik jullie deze kaart zien

En bij mijn DT leden zag ik al vaak dat zij van alles uit design papier knipppen
 en dit in laagjes op elkaar plakken
Ik heb prachtig scrap papier in huis van Scrapboys.
Dat heb ik met een actie gewonnen zo gaaf.
En er lag een mal van Studio Light en die wou ik zo graag gebruiken.
Dus ik dacht dat ga eens proberen en er iets moois van maken.
Nou volgens mij is dat wel aardig gelukt.

Ook is er bij mijn kaartjes inspiratie een challenge met een kleurenkaart.
En deze is daar ter inspiratie te zien.
Wil je graag meedoen met deze challenge klik HIER.

Tevens is dit toch ook wel een slimline kaart toch!
A.s. zaterdag geven wij in onze winkel een demo met slimline kaarten.
Wil jij graag deze kaart bewonderen maak dan een afspraak.
Ook is er die dag in de winkel en online een leuke aanbieding.


Het design papier heet First Love.
Daar zitten geweldig bloemen in.
En ik vind dat de kleuren op zwart cardstock prachtig naar voren komen.
De mal is van Studio Light stencilsl nr.281.


Onderaan de kaart een nieuwe mal van CraftEmotions.
De tekst heb ik er met embossing poeder opgemaakt.


En wat is dit leuk werk zeg. Allemaal bloemen uitknippen en deze op elkaar plakken.
Ik heb de bloemen wel opgebold en daarna schuiven en proberen.
Net zolang totdat ik dacht ja dit is het.
De bloemen vindt je op de kaft van het papier.


Onder de bloemen heb ik een stans gebruikt van Joy! Crafts.


Vlinders vindt je ook op de kaft van het design papier.
Deze heb ik uitgeknipt en alleen met het lijfje opgeplakt.


De bloemen heb ik uit aquarel papier gestanst.
En gekleurd met olie krijtjes.
Daarna wou ik daar heel graag zwarte meeldraden bij gebruiken.
En hebben jullie dat soms ook. Je zoekt en zoekt alleen je vindt ze niet.
En ik dacht deze kaart komt nu toch niet af omdat ik ze niet heb he!
Dus heb ik witte meeldraden gepakt en de knopjes met Cadence Hybride Antraciet geverd.
Probleem opgelost.


Klokken zitten op in het design papier.
En rechts naast de klok heb ik onze eigen mal envelop gebruikt.
Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn creatie.
Bedankt voor het lezen van mijn blog bericht.
Ik wens jullie een hele fijne dag.

Creatieve groetjes van
Anneke.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





2 opmerkingen:

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...