zondag 26 november 2023

Challenge Hobbyshop Veldmaat November 2023

 Goedemorgen

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien voor de challenge.
De challenge is maak een verhuiskaart.
Hieronder mijn kaart.


Ik heb een slimline gebruikt van Marianne Design.
Het desing papier is Delft van CraftEmotions.
De blauwe achtergrond heb ik een embossing mal gebruikt met sleutels.


Onderaan heb ik een label houder gemaakt.
Met een mooi randje boven langs.
Op de label houder verhuis sleutels.
En bakstenen. Deze heb ik gestanst en met foam tape erop geplakt.




Hier een tekst van Marianne Design.
Een super leuke tekst om te gebruiken.


Boven aan heb ik banners geplakt.
Met tekst van CraftEmotions.
Zij hebben allemaal kleine stempels met teksten.
De stempels kun je onderling ook met elkaar gebruiken.
Dat is zo handig.

Doe jij mee met onze challenge?
Dan maak jij kans op een shoptegoed van 10 euro.
Jij kunt jou creatie hieronder inleveren.
Of in onze facebook groep.

Met creatieve groetjes
Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....