dinsdag 9 mei 2023

Bloghop Samen Creatief #37

Vanavond was de Samen Creatief #37 bij Hobbyshop Veldmaat.
Gegeven door Rikie.
En wat een super leuke kaart is dit geworden.
Ik heb er ook al een bestemming voor.


Dit is mijn kaart geworden.
Ik heb design papier van Craft OClock gebruikt.
Vintage Sky.


Voorop een rondje gemaakt met de leeftijd van de jarig.
Bloemetjes van Crealies erbij en takjes van CraftEmotions.
Deze takjes zijn net nieuw uitgekomen.
Ze zien er prachtig uit en ook zo fijntjes.


Dit is de kaart die achter het rondje vandaan komt.
Daar ga ik nog meer op maken.
Maar dat kan ik nu niet laten zien.
Want dan weet de jarige gelijk voor wie het is.
Dat mag nog even geheim blijven.


Binnen in deze kaart zit een label.
De label heb ik de hoeken afgeponst met een pons van Vaessen.


Uiteraard met de tekst van harte gefeliciteerd.


Dit is de binnen kant van de kaart.
Hierin zitten 2 labels,
En de label houder daar zit een mooi sierrandje bij.
Eindelijk heb ik mij zelf ook eens van deze sierrandjes aangeschaft.
De randjes die ik hier heb gebruikt zijn van Studio Light.


Dit is de linker kant.
Ik denk dat op deze label een leuke foto plak van de jarige.


Aan de rechterkant ook een label.
Daar heb ik een verjaardag gedichtje opgestempeld.
Deze tekst is van Marianne Design.


Hier zie je beide labels naast elkaar.


Wat super leuk dat je mijn blog bericht hebt gelezen.
Een reactie achter laten vindt ik heel erg fijn.
Doe je ook mee met onze Samen Creatief #37?
Je kunt je creatie inleveren tot en met 23 Mei 2023.
Ik ben heel erg benieuwd wat je gaat maken.
Om je creatie in te leveren klik HIER!

Maar hop ook even door naar de andere dames in het team.
Want zij hebben ook prachtige creaties gemaakt.
Deze zal je vast inspireren.
Hop door naar FRANCIS.

Dank je wel voor het lezen van mijn bericht.
En tot de volgende creatie.

Met creatieve groeten
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Alle materialen die gebruikt zijn staan hier onder.
Klik op het plaatje en je komt bij het juiste artikel in onze webwinkel.









4 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden , groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....prachtig Anneke....wat heb je mooie kleuren gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig model en ook nog eens uitgevoerd met heel mooi papier
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...