zondag 8 mei 2022

I Love Paris

  Vandaag laat ik jullie deze vrolijke kaart zien.

Wij van Hobbyshop Veldmaat sponsoren regelmatig Kaartjes Inspiratie Challenge groep.
En daar is een nieuwe challenge gestart.
De challenge is gebruik bloemen op je kaart.


Ik heb gebruik gemaakt van het design papier Fabulous van Marianne Design.
Super vrolijk papier met lieve zachte kleuren.
En toch een klein beetje een schittering erin.


Hier zie je mijn bloemen die ik gemaakt heb met een mal van Craf&You.
Deze mal snijd super en heeft een mooie vorm van bloem.


Dit plaatje heb ik ingekleurd met potloden van Derwent.
Ik heb eerst een licht blauwe kleur gekleurd.
Daarna heb ik met een donkere blauw een aanzet gegeven.
En daarna met de licht blauwe kleur opgehaald.


In het design papier van Marianne Design zit ook deze tekst.


En als echt mode meisje ben je zeer zeker gek op Paris!!


De kaart zelf heb ik uitgestanst met de mal van CraftEmotions.
Bij deze mal zit ook het groene blad.
De mal kun je inkt op doen en daarna door de machine draaien.

Wil je graag mee doen met de challenge van Kaartjes Inspiratie.
Klik dan HIER!

Ik hoop dat je genoten hebt van mijn creatie en tot de volgende creatie.
Iedereen een fijne dag.

Groetjes van Anneke.
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....