dinsdag 12 januari 2021

Bloghop Samen Creatief #9

Vanavond was Debby aan de beurt voor haar samen creatief.
En wat een leuke, grappige kaart is het geworden.

Hier zien jullie mijn uitwerking van de samen creatief #9.


Ik heb hier gebruik gemaakt van design papier Craft O Clock.
Age of Gentleman.


Dit is prachtig design papier voor mannen kaarten.


Hier zie je de radars die ik gebruikt heb.
Ik heb ze uit zwart craft papier gehaald.
En daarna heb ik ze met zilver wax bewerkt.


Hier zie je ook wat voor leuke details er in het design papier zit.


Pijltjes uitgestanst.
Deze wijzen naar een detail uit het papier.


Zo leuk deze pijltjes allemaal.
De pijltjes zijn allemaal van een stans van CraftEmotions.
Journal signs & more 115633/0523


Hier heb ik de tekst hoera van harte uitgestanst.
Ook bewerkt met zilver wax van CraftEmotions.


Dit zijn alle labels die ik in mijn kaart verwerkt heb.
Ik heb er nog niks opgeplakt.
Dat kan zo gauw ik weet voor wie deze kaart wordt.
Want dan kun je de kaart persoonlijk maken door er foto's op te plakken.
Altijd leuk.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van onze samen creatief.
En ik ben super benieuwd hoe jullie kaart eruit komt te zien.
Hop nu verder naar Elly en laat ook daar een reactie achter.
Heb je dit bij iedereen gedaan (ook bij hobbyshop veldmaat), 
dan maak je kans op een shop tegoed van € 10,00.
Heel veel plezier met hoppen.
Dank je wel voor het lezen van mijn blog bericht.

Groetjes Anneke.

 

14 opmerkingen:

  1. Wat mooi papier heb je gebruikt en wat een bijzonder modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf thema en prachtig verwerkt Anneke. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie kaart.
    Ga mijn best doen om hem nog te maken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo een eerste keer meedoen was best spannend en dan zie ik hier al die mooie creaties van de Echte.
    Prachtig mooi geworden deze mannenkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere uitvoering Anneke, heel leuk gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere uitwerking van de kaart, zo leuk om te zien hoe iedereen het anders maakt.

    Veel liefs Bianca XX
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan is echt een stoere mannenkaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook jij heb een schitterende creatie gemaakt Anneke....prachtig met dit mooie papier en leuke details.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij heb er een schitterende mannenversie van gemaakt Anne, ook daar prachtig papier voor gebruikt...Je blijft er naar kijken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super stoere mannenkaart anneke vind em geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Anneke,

    ik heb volop genoten van je kaart!
    Zeer mannelijk

    Door je bewerking van de radars met de zilverwax komt deze duidelijk over.
    zo heb ik ook weer wat bij geleerd
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een bijzonder mooie kaart,papier zegt ook wat

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi en stoer papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...