dinsdag 10 november 2020

Samen Creatief #7

 


Vanavond hebben wij onze samen creatief gehad.
Deze keer onder leiding van Rikie de Mönnink.
En wat een prachtig doosje hebben wij toch gemaakt.
Hieronder zien jullie mijn uitwerking van het doosje.


Ik heb zwart linnen karton gebruikt.
Het design papier is van Scrapboys Loveland.
Met zwart linnen karton komt de kleur prachtig uit.


Voor op het doosje heb ik een bloem gemaakt.
Deze bloem is ook uit zwart linnen karton gestanst.
Daarvoor heb ik een mal van Joy! Crafts gebruikt.
De pioenroos 6002/1514.
Voordat ik de bloem in elkaar gezet heb. Heb ik deze bewerkt met Nuvo glacier pasta.
Super leuk spul is dit. Er zit een ietsiepietsie glittertje bij in.
In het midden van de bloem een druppeltje Nuvo crystal drops.


En dan gaat het doosje open.
Je kunt het niet zo heel goed zien op de foto.
Maar aan de binnenkant van de voorkant is een vakje met een label.


Hier is het doosje helemaal open.
En het leuke van dit doosje vindt ik wel dat er overal vakjes met labels zijn.
Helemaal achterin een vakje waar je een cadeau kaart in kunt stoppen.
Of eventueel geld als je dat graag wil.


Hier zie je alle labels die in het doosje zitten.
Al het design papier heb ik bewerkt met zwart distress inkt.
De stempel is van CraftEmotions.
Handletter Huwelijk van Carla Kamphuis.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van onze samen creatief.
En ook van deze bloghop.
Hop nu verder naar Elly.
Laat daar ook een reactie achter.
Klik HIER voor de blog van Elly.
Heb je bij alle berichten een reactie achter gelaten, maak je kans op een waardebon van € 10,00
Dus zeer zeker de moeite waard om mee te doen.
Veel plezier met onze blog hop.






19 opmerkingen:

  1. Heel mooi Anneke, en je moeder heeft het weer top gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitwerking en prachtig design papier Anneke.
    Veel liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk al die verschillen in creaties. Jou creatie is ok erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Frisse kleuren, prachtig doosje Anneke en je moeder had een super gaaf model uitgezocht! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke workshop, deze ga ik zeker maken hoor. Wat is jouw uitwerking mooi, prachtig papier gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Anneke. Mooi designpapier en die bloem is ook prachtig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Anneke
    Ik kom hiervia het blog van Elly
    Wat een mooi creatief project en allemaal zo verschillend,
    Ik vind het heel erg mooi dit doosje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie uitvoering anneke top.
    En wat heeft je moeder het super gedaan heb er veel plezier aan gehad met maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan, start bij jou met bloghoppen dus dat beloofd mooi te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow....wat een super GAAF boekje heb je gemaakt Anneke.
    Ik kom hier via Elly en ben blij dat ik het niet gemist heb....zo gaaf gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei mooi en weer zo’n gave Samen creatief
    Kijken of ik nog ff tijd kan maken
    Bedankt voor de bloghopronde
    Ik hop verder
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het was een mooie samen creatief. duidelijke uitleg en fijn dat ik dit ook terug kan kijken
    je hebt een mooi doosje gecreeerd Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi anneke,
    je bent de eerste van de bloghop.
    ik ben helemaal fan van deze 'samen creatief!#7
    Ik moet toegeven, de bloem , echt wel super gaaf!!!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank allemaal voor de complimenten. En ja mijn moeder heeft het zeker super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig deze creatie van de Samen Creatief Anneke, prachtig designpapier ervoor gebruikt en zo leuk al die tegjes...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige creatie, super mooi de bloem en de papiertjes.
    Ben je volger geworden, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...