dinsdag 14 juli 2020

Samen creatief #3


De samen creatief van Elly is geweest.
En jeetje wat was het leuk.
Ze heeft een mooi albumpje gemaakt.
Ik heb uiteraard meegedaan met haar.
En dit is mijn creatie geworden.


Ik zag het design papier van Joy! liggen. Silver Bells 6011/0654
Dit papier vind ik zo leuk. Ik dacht ik ga deze gebruiken voor het doosje.


Boven op het doosje een prachtige poinsettia van CraftEmotions.
De bladeren van de bloem heb ik wit gemaakt met relief pasta van Cadence.


De plaatjes in het papier zijn zo mooi.
Dat je daar eigenlijk wel genoeg aan hebt.
De tekst winter is bij mij een blijvertje. Zo leuk deze stans.


Het doosje sluit met een magneetje.
Ik heb hier geen lintje aan gedaan.

  

In het doosje zit een album verwerkt.
En Elly zei het al. Aan 2 kanten beplakken is wel het mooiste.
Dus dat heb ik dan ook zeker gedaan.




In het design papier zit een vel met allemaal plaatjes.
Ik heb de lantaarn en kaars uitgeknipt.
En deze bol gemaakt en met 3D kit in het album geplakt.
Cadence heeft ook een tube met pasta.
Super handig om dit gebruiken voor sneeuw op de plaatjes.


Teksten in het album is ook leuk.
Deze komt ook uit het design papier.

 

Hier zie je de andere kant van het album!





Aan 1 kant heb ik nog een label in het album gemaakt.


En ook dit label komt uit het prachtige design papier.

Dit was mijn creatie en ik hoop dat ik jullie hiermee geïnspireerd heb.
Laat bij mij een reactie achter en hop dan door naar Elly.
Klik HIER voor haar blog.

Succes met hoppen en heel veel plezier.







19 opmerkingen:

  1. Super om er een kerst editie van te maken, diegene die hem ontvangt heeft een mooi kadootje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneke dat heb je mooi gedaan. ook de voorkant van het doosje is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anneke,

    Gezellig deze bloghopronde en wauw jouw Kerstuitvoering van de samen Creatief van vandaag is
    kei mooi geworden.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerst uitvoering van de samen creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om er een Kerstuitvoering van te maken. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kerstuitvoering is ook prachtig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dit mooi kerstdoosje met album . Weer wat inspiratie erbij . Prachtige Kerstroos ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeuj wat mooi!!!!! Heb er gewoon geen andere woorden voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik krijg zin in kerst! En winter. Prachtig Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is ook prachtig geworden. Wat een leuk designpapier. En een leuk kado om met kerst te ontvangen en te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gemaakt, Anneke. Leuk die kerstuitvoering
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dames dank jullie wel voor jullie leuke reactie's

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor het 'Samen Creatief' projectje van Elly heb jij ook een schitterend
    tasje en zigzagmapje gemaakt Anneke...hele mooie details erop...Ik ga verder met het afmaken van mijn doosje
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze uitvoering is ook heel erg mooi Anneke erg mooi om te geven met kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw !!! Super gaaf !!! Prachtig design papier.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gisteren was ik vanaf mijn vakantieplekje in de winkel. Spontaan verliefd op dit mooie project en het papier wat je hebt gebruikt. Dus tja, maar meegenomen....hihi
    Op de camping lekker aan de slag. Echt leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Are you in need of finance? we give out guarantee cash at 3% interest rate. Contact us on any kind of finance now: financialserviceoffer876@gmail.com whatsapp Number +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd

    BeantwoordenVerwijderen

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...