woensdag 21 november 2018

PINQUINS


Een lief klein kerstkaartje.
Deze is eigenlijk super gemakkelijk om te maken.
Je snijd een kaart van 15 x 15 cm en vouwt deze dubbel.
En dan gebruik je mooie pinquins van Mery.


Hier rechts 2 pinquins op een ijsschots.
Ik heb ze gauw een muts en sjaal aangedaan, ze hadden het best koud.


Op de kleine ijsschots past de kleine pinquin.
Deze is goed bestand naar de kou.
En smacht naar de vis.


Aan de boven kant een leuke rand van Mery.
Deze past super bij de kerst.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
En wil jullie bedanken voor het bezoekje aan mijn blog.



Hieronder mijn gebruikte artikelen:
Design papier Joy! Siberian Snow 6011/0556.
Design papier Joy! matching colours uni winter 6011/0544.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....