vrijdag 19 januari 2024

Samen Creatief #45

  Goedemorgen Allemaal.

Francis heeft 9 Januari Samen Creatief #45 gegeven.
Hieronder zien jullie wat ik ervan gemaakt hebt.



Ik heb mijn creatie gemaakt met het papier Lovely when you read.
Het doosje zelf heb ik gemaakt met donker blauw linnen karton


Aan 1 kant heb ik een rondje gestanst en daar een tekst op gestempeld.


Aan de andere kant heb ik een rij vlinders gemaakt.


In het midden heb ik allemaal bloemen geplakt.
Deze komen uit een pakketje waar allerlei plaatjes en bloemen in zitten.


Het desing papier is zo mooi dat je daar de deksel van de doos mee kunt vullen.
Daar is niet meer voor nodig.


In de doosjes heb ik ook mooie bloemen papier geplakt.


Hier zie je het doosje nog een keer.

Ik wens jullie allemaal een fijne vrijdag.
En tot de volgende creatie.
Groetjes Anneke
DT lid en eigenaar Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....