dinsdag 14 maart 2023

Bloghop Samen Creatief #35

Vanavond was de samen creatief van Amber.
En wat grappig was het om het papier zo in elkaar te vouwen.
Even helemaal weer terug naar vroeger en herinneringen ophalen.

Hieronder zien jullie mijn creatie.


Ik heb gebruik gemaakt van Maja Design.
Het cardstock is van CraftEmotions krijtwit kraft.


Op de onderste helft heb ik bloemen gemaakt met een leuke tekst.
In de bloemen een paar meeldraden.


Bij het papier van Maja Design heb je ook mooie plaatjes.
En 1 van die plaatjes paste precies opo het kaartje.


Hier zie je de kaartjes uit elkaar gehaald.
Geweldig hoe Amber dit bedacht heeft.


Dit is de binnenkant van mijn kaart.
Rechts heb ik een labelhouder gemaakt.


De labels heb ik gesneden met een mal van Marianne Design
en een mal van CraftEmotions.
Het lint is zo super chic organza met een satijn bandje aan de zijkant.
Dat blijft altijd prachtig om te gebruiken.

Doen jullie mee met deze samen creatief #35?
Dan maak je kans op een shop tegoed van € 10,00.

Voor de bloghop gaan jullie nu door naar Francis.
Klik HIER om haar inspiratie te zien.

Dank je wel voor het lezen van mijn blogbericht.
En tot de volgende samen creatief.

Met creatieve groetjes
Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Dat papier van Maja Design vind ik zo mooi! Ik durf er vaak niet in te knippen! Stom, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Anneke dit is echt een geweldige en zeer mooie creatie. En in dit dsp ook erg mooi. Heeft Amber goed gedaan, nog niet eerder gezien deze creatie...ik ga hem zeker ook maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....wat heb je prachtig papier en leuke kleuren gebruikt Anneke....schitterende kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...