zondag 2 oktober 2022

Vlinder kaart

 Bij kaartjes inspiratie challenge is er een nieuwe challenge ingegaan.

De challenge is deze keer dieren.

Ik heb een kaart gemaakt met een mooie grote vlinder van Crealies.

Eerst dacht ik, ik maar een kaart met mijn lieve rex.

Maar toen zag ik de nieuwe vlinder van Crealies.


Ik heb er een smalle kaart van gemaakt.
Design papier heb ik in een punt gevouwen.
En deze aan de achterkant van krijt witte papier geplakt.
Ik heb de punten aan elkaar geplakt met de ovale mal van CraftEmotions.


De mal van CraftEmotions heeft diverse formaten.
En daardoor kun je dezelfde mal gebruiken voor je tekst.
De tekst is van Marianne Design.
Daar staan me toch leuke felicitatie teksten op.


En hier zie je mijn prachtige vlinder.
Doordat de vleugels best groot zijn.
En ik wil graag dat ze bol blijven staan.
Heb ik na het bol maken van de vleugels aan de achterkant 
lijm gedaan van het lijmpistool.
Op deze manier kunnen de vleugels niet meer in elkaar zakken.


Het papier is zo lief en mooi.
Daar staan prachtige plaatjes in het design.
Dit heb ik aan de binnen kant geplakt en kan ik er nog een 
eigen gemaakte tekst bij schrijven.

Wil je graag mee doen met deze challenge klik dan HIER. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...