dinsdag 4 mei 2021

Slimline Jeans

 Vandaag laat ik jullie een slimline kaart zien,
die gemaakt is met de nieuwste Dutch Doobadoo.
De slimlin Jeans 470.713.870


Deze vindt ik wel heel erg stoer.
Met die zakken erop.
Dit nieuwe papier mag er trouwens ook zijn.
Dit is van Craft OClock Mint Mood.

Ik heb ervoor gekozen om labels in de broekzakken te stoppen.
De radars van CraftEmotions blijven geweldig om te gebruiken.
Ik pak ze er regelmatig bij.

De radars heb ik verder door laten gaan op de kaart.
Onderaan de kaart is een kringel gemaakt met een mal van Studio Light.
Het is een grunge slimline alleen is deze helaas niet meer in de verkoop.


De labels heb ik voorzien van een elastiekje.
Deze kun je gebruiken om je eigen album er mee vast te binden.
Maar zoals je ziet kun je het ook gebruiken voor labels.
De teksten zijn van Marianne Design.
Dit is de EC0188.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn creatie.
Bedankt voor het lezen van mijn blog bericht en ik wens je een fijne dag.

Creatieve groetjes van Anneke.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.






 







1 opmerking:

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...