dinsdag 2 maart 2021

Sketch Kaart

  Hallo Allemaal.

Misschien weten jullie het nog niet. Maar wij van Hobbyshop Veldmaat sponseren

Kaartje Inspiratie Challenge.

Dit is een super leuke groep waar iedere keer een uitdaging is met een kaart.

Deze keer is de uitdaging met een sketch.

Ik heb er ook een kaart meegemaakt en dit is mijn uitwerking geworden.


Zoals je ziet is het een langwerpige kaart.
De afmeting van mijn kaart is 21 x 10,5 cm.
Het prachtige Maja Design Denim and Friends heb ik gebruikt.


Een tros bloemen heb ik erop gemaakt.
Het was weer een tijdje geleden dat ik meeldraden erbij heb gebruikt.
Het is even prutsen maar dan krijg je wel een prachtig resultaat.


De sprieten die er boven uitsteken heb ik ooit eens op een beurs gekocht.
Dat krijg je als je je hobbykamer gaat opruimen.
Dan kom je deze dingen weer vanzelf tegen.
Voor jullie dit ook heel herkenbaar?


Achter het rondje 2 pinnen van Marianne Design.
Het zijn al oudjes maar ik blijf ze prachtig vinden.


Aan de rechterkant was er ruimte genoeg.
Dus daar de tekst gefeliciteerd van CraftEmotions.


Boven op 2 soort paperclips.
En daar heb ik met embossing poeder op gewerkt.
De mini tekstjes zijn van Marianne Design.

Wil je graag meedoen met de Challenge van Kaartje Inspiratie,
dan kan dat.
Klik HIER om direct door te gaan naar hun blog.
En daar kun je zien hoe alles in zijn werk gaat.
Je kunt ook naar hun Facebook groep gaan.

Dank je wel voor het lezen van mijn bericht.
Ik wens jou een fijne dag.

Groetjes Anneke.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

jij bent geslaagd!

  Goedemorgen Er was bij ons een dame die geslaagd was. En deze dame is helemaal gek op koeien. Het koeien papier van Studio Light kwam uit....