zondag 17 mei 2020

Mannen Envelop


Hallo Allemaal.

Ik heb de kaart gemaakt voor de facebookgroep Kaartjes inspiratie challenge.
Maak een envelop is het deze keer. En je kunt nog mee doen als je dit leuk vindt.
Ik wou een echte mannen envelop maken. Lekker stoer!
Volgens mij is dit aardig gelukt.
De envelop is een mal van CraftEmotions.



Onder en boven de envelop heb ik radars gebruikt.
Radars vindt ik lekker stoer en past super bij dit papier.
De radars zijn bewerkt met Cadence metallic antrachite verf.

                                                                        


 

De plaatjes op de envelop komen uit het design papier.
Deze heb ik uitgeknipt. De randen bewerkt met walnut stain.
Daarna het plaatje helemaal verfrommeld en weer uit elkaar gehaald.
Met het lijmpistool op en onder elkaar geplakt.
Het effect vindt ik wel erg grappig.


De envelop aan de binnen kant heb ik ook versierd.
Het binnenste met het mannetje is een losse kaart in de envelop.


Aan de zijkant ons kleine mini envelopjes. Met een klein kaartje.
Aan de andere kant de gave vlinder van Joy! Crafts. 


Hier zien jullie de kaart die binnen in de envelop zat.
Het mannetje staat op het design papier.
En wat ik altijd al graag wilde doen was met het mos effect werken van Cadence.
En dat heb ik hier gedaan.
Een muurtje gemaakt met pasta van Dutch Doobadoo.
Daar met mos tussen gewerkt. Ook bij het mannetje zit een muurtje in het design papier.
Daar heb ik ook moss op gedaan.



                                                                        

Hier zie je het mos effect van dicht bij.
Is toch super gaaf om dit op je kaart
te gebruiken.


Boven aan de kaart radars met een vliegtuig.
Hoe meer man kun je het krijgen.
Deze zijn ook met metallic verf bewerkt.

Ik hoop dat je genoten hebt van mijn kaart.
Ik wens je een fijne dag en bedankt voor het lezen van mijn blog.




2 opmerkingen:

Hip Hip Hooray

 Goedemorgen Allemaal. Heb jij dat ook wel eens dat je denkt. Ik vind kleuren echt heel erg leuk maar ben ik wel goed genoeg? Nou ik wel. De...